نوشابه پروبیوتیک توکا

طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توی اداره هستید و وسط کارها دل درد شما را فلج می کند و از کار می اندازد. یا توی دانشگاه سرکلاس نشسته اید و تهوع ای که از دیشب ول کن نیست نمی گذارد حواستان به حرفهای دوستتان باشد، چه رسد به استاد. مسافرت هستید یا توی خانه و نگران فرزندانتان که این روزها هر روز که به مدرسه می رود دل درد دارد و همیشه چشمتان به تلفن است که حالا زنگ می زنند و می گویند حالش بد شده. با یک نفر بحثتان شده و از شدت ناراحتی و استرس دل پیچه گرفته اید. به هر حال هر جا که باشید دل درد از آن چیزهایی ست که شما را ازکار و زندگی می اندازد و کلا متخصص این است که همه چیز را سر بزنگاه برایتان کوفت کند...

مرجع کامل : سایت نوشابه پروبیوتیک توکا

  • ۰
  • ۰

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی عمومی پروبیوتک ها بپردازیم و در آینده به صورت اختصاصی موارد استفاده ی این میکرو ارگانیسم ها را توضیح داده و خواص نوشابه پروبیوتیک در بهبود عملکرد و سلامت کلی بدن را برشماریم.

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم پروبیوتک ها دسته ای از باکتری های مفید هستند که به سیستم گوارشی بدن  کمک می کنند و توازنی بین باکتری ها در روده ی انسان بوجود می آورند که باعث بهبود عملکرد این دستگاه داخلی می شود منبع اصلی این باکتری های مفید لبنیات و میوه ها هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ویکی پدیا مراجعه نمایید.

مرجع:نوشابه پروبیوتیک توکا

  • ۰
  • ۰

در مورد نوشابه های گازدار و نحوه گازدار کردن این نوشیدنی خوشمزه در قسمت اول “انواع نوشابه گازدار” صحبت کردیم. حالا شاید علاقمند شده باشید با انواع این نوشیدنی گازدار آشنا شوید. ببینید در لیست انتخاب هایتان کدام طعم دلبخواه شماست. و یا شاید با محصولات دیگری از خانواده نوشابه آشنا شوید و فواید و کاربردهای آن ها را بشناسید تا آن ها را در جهت مورد نیاز خود برای مصرف انتخاب کنید.

متن کامل را در ادامه مطلب مطالعه کنید...

مرجع:نوشابه پروبیوتک توکا

  • ۰
  • ۰

« نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه، اولین نوشابه فراسودمند در ایران »
وقتی چشممان به این جمله می خورد، احتمالا اول معنی نوشابه پروبیوتیک کمی برایمان نامفهوم است و دوست داریم بدانیم پروبیوتیک ها چه هستند، و قرار است در بدن ما چکارهایی انجام بدهند؟
برای شناخت این نوشیدنی سلامتی بخش، اول باید بدانیم که محصول فراسودمند چیست؟ محصولات فراسودمند، غذاهایی هستند که به مواد غذایی معمولی ما، فایده های درمانی اضافه می کنند. و نوشابه پروبیوتیک، یعنی اینکه به نوشابه هایی که می خوریم باکتری های پروبیوتیک اضافه شده تا خاصیت درمانی پیدا کنند.

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: نوشابه پروبیوتیک توکا

  • ۰
  • ۰

 امـروزه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های مردم دنیا ست.پس از تولید اولین نوشابه ها مصرف نوشابه های گازدار بسرعت در میان مـرد دنیا رایج گردید. بخصوص در میان ایرانی ها که مقام اول مصرف این نوشیدنی را دارند و سالیانه ۴برابر میانگین مصرف جهانی نوشابه مصرف می کنند.

درادامه مطلب بخوانید

  • ۰
  • ۰

نوشابه بدون ضرر برای دیابتی ها

طعم شیرین اولین طعم محبوب مردم دنیاست. و تصور اینکه از چشیدن این طعم دلچسب محروم باشیم خیلی سخت است. وقتی قند خونمان از حدی که باید باشد بالاتر می رود و یا به فکر می افتیم که مواظب قند خون مان باشیم تا تبدیل به یک بیماری دست و پا گیر و همیشگی نشود. مجبوریم این طعم خوشمزه را محدود کنیم. و از خیر خوردن خوراکی های خوشمزه ای مانند شیرینی، شکلات، مربا، آبمیوه، و سایر نوشیدنی های شیرین بگذریم.
قندخون بالا از آن مریضی هایی است، که حسابی آدم را کلافه می کند. از برنج نهار و چای شیرین صبحانه گرفته تا خوردن میوه های شیرین و شیرینی و شکلات، همه جوره دست و پای آدم را می بندد. آنقدر که خسته می شوی از هر چه قند خون و دیابت و کلمه انسولین است. مضرات نوشابه هم برای دیابتی ها آنقدر زیاد است که خوردن این نوشیدنی برایشان واقعا دور از ذهن است.

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: نوشابه پروبیوتیک توکا

  • ۰
  • ۰

نوشابه با طعم سلامتی

نوشابه با طعم سلامتی

همگی ما خاطرات زیادی از طعم شیرین و گازدار نوشابه در ذائقه خود به همراه داریم. نوشابه و طعم گازدارش لذت و هیجان خاص خودش را دارد و بخاطر همین همه ی ما این نوشیدنی را همیشه دوست داریم. چندین سال قبل، وقتی که هنوز از مضرات نوشابه با خبر نشده بودیم، این نوشیدنی خوشمزه جزء دوست داشتنی و البته جدا نشدنی سفره های ما بود. شیرین و دلنشین بود، اشتهایمان را تحریک می کرد و طعم گازدارش تجربه ی جدیدی به ما می داد. نوشابه نه تنها بین مردم ایران بلکه در همه ی دنیا یک نوشیدنی محبوب به شمار می رود. لذت این نوشیدنی محبوب آنقدر زیاد است که حتی مضرات آن را به جان می خریم و آن را می خوریم. چون حس نوستالژی و طعم دلچسب آن همیشه برایمان خوش آیند است. خب نمی شود که همیشه هم از همه لذت ها و دلخوشی های چشم پوشی کرد و زندگی را به طعم تلخ نباید ها سپرد. ما می توانیم با هوشمندی این دلخوشی ها را به طعمی سالم و هیجان انگیز تبدیل کنیم. توکا می خواهد این بار به جای مضرات نوشابه از فواید نوشابه پروبیوتیک و نوشابه ای با طعم سلامتی برای شما بگوید.

متن کامل را در ادامه مطالعه نمایید...


جالب است بدانید مصرف نوشابه در ایران چهار برار میانگین مصرف جهانی است. مصرف نوشابه در جهان 10 لیتر در سال برای هر نفر و برای هر ایرانی 42 لیتر در سال است. یعنی تصور کنید هر ایرانی 140 قوطی کوچک 300 سی سی در سال نوشابه مصرف می کند. بزرگترین بازار نوشیدنی ایران متعلق به نوشابه است و نوشابه پای ثابت سفره های ایرانی است. حالا فکر کنم به ضرروت وجود یک نوشابه سالم با همان طعم و مزه ی نوشابه های معمولی پی برده باشید. توکا به خاطر آسیب هایی که در نوشابه های معمولی وجود دارد و ضررهایی که به سلامت انسان می‌زند این ضرورت را احساس و دست به تولید یک نوشابه سالم و حتی با خواص درمانی زده است. نوشابه پروبیوتیک توکا یک نوشابه فراسودمند و دارای خواص درمانی است و همچنین مضرات نوشیدنی های مشابه را ندارد. فواید نوشابه پروبیوتیک توکا به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود:

اول قند موجود در آن است که توکا بجای استفاده از شکر معمولی از عصاره ی گیاه استویا برای شیرین کردن آن استفاده کرده است. این شیرین کننده ی طلایی بدون کالری و ساکروز است و به همین خاطر وزن و قند خون شما را افزایش نمی دهد. بلکه باعث کاهش قند خون و فشار خون نیز می شود. همچنین شیرین کننده استویا از پوسیدگی دندان های شما هم جلوگیری می کند.
دومین مورد استفاده نکردن توکا از هر گونه افزودنی‌ و نگهدارنده مجاز و غیرمجاز در این نوشابه است و حتی افزودنی‌های خوراکی مجاز هم در نوشابه پروبیوتیک توکا وجود ندارد. بنابراین نگرانی پوکی استخوان نیز در آن از بین رفته است.
از فواید نوشابه پروبیوتیک توکا، افزوده شدن میکروارگانیسم های "پروبیوتیک" به این محصول است که آن را تبدیل به یک محصول فراسودمند می کند. پروبیوتیک ها باکتری های مفید روده ای هستند که نه تنها به هضم بهتر غذا کمک می کنند، بلکه مولکول‌های پیچیده و ترکیباتی همچون ویتامین‌ها و آنتی‌بیو‌تیک‌ها مختلف را تولید می‌کنند. روده ی ما برای تنظیم عملکرد خود به این باکتری های مفید نیاز دارد و کم شدن جمعیت آن ها در روده مشکلات فراوانی را ایجاد می کند. پروبیوتیک ها سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند، ضد پوکی استخوان هستند. کلسترول خون و بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می دهند. قابلیت جذب پروتئین را بالا می‌برند. ضد سرطان هستند و فواید فراوان دیگری دارند...
اگر شما هم یکی از افرادی هستید که نوشابه مصرف می کنید، یا به نوشابه علاقمندید. با جایگزینی این نوشیدنی سلامت زا در تغذیه روزانه خود، خود را از خطرات و مضرات نوشیدنی های مشابه حفظ کنید.

مرجع: نوشابه پروبیوتیک توکا

  • toca probiotic
  • ۰
  • ۰

شرایط یک نمایندگی خوب

نمایندگی فروش خوب را می شناسید؟

گاهی شده وقتی برای خرید محصولی می رویم فروشگاه کمی گیج شویم. چند سوال در ذهنمان است که نمی دانیم از فروشنده بپرسیم یا نه و یا اگر بپرسیم اطلاعات صحیحی در مورد کالای مورد نظر ما دارد یا نه؟ گاهی حتی رویمان نمی شود و فکر می کنیم ممکن است مزاحم وقتش شویم، و اینکه او وظیفه ندارد به ما پاسخ بدهد. ولی زمانی هست که جواب این سوال ها مهم و تاثیر گذار می شود و مثلا روی سلامتی ما تاثیر دارد. در این قسمت ماجرا بعضی از فروشنده ها آنقدر توی هم رفته هستند که کلا آدم حرف توی گلویش می ماند و ترجیح می دهد از خیر آن بگذرد. یا اگر هم خوش اخلاق باشند و بپرسی ممکن است همان مشخصات روی محصول را هم حفظ نباشند و اطلاعات مفیدی به تو ندهند. بعضی ها اما نه توی چشم هایت نگاه می کنند و می گویند: چیزی می خواین؟ کمکی از من ساخته ست؟ و تو نفس راحتی می کشی و سوال هایت را می پرسی و با آگاهی انتخاب هایت را می کنی. در آخر هم با یک جیب پر از اطلاعات و محصولی که با ایده آل های خودت خریده ای به خانه برمی گردی؛ ببینیم نمایندگان فروش توکا باید چگونه باشند؟

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: سایت نوشابه پروبیوتیک توکا

  • ۰
  • ۰

– دستشویی رو دیدی؟!
– آره همه جا رو گشتم ، می خواستم برای فیزیوتراپی آماده ش کنم.
– تو برو پارکینگ بگرد، من می رم حیاط خلوت.

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: نوشابه پروبیوتیک توکا

  • ۰
  • ۰

صدای زنگ موبایل از نفس نمی افتاد. تکان نمی توانستم بخورم. حتی اندازه یک رد تماس. ول کن نبودند؛ مادرم داد زد : قصدت اینه بابای من بکشی!

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: سایت نوشابه توکا