نوشابه پروبیوتیک توکا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

« نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه، اولین نوشابه فراسودمند در ایران »
وقتی چشممان به این جمله می خورد، احتمالا اول معنی نوشابه پروبیوتیک کمی برایمان نامفهوم است و دوست داریم بدانیم پروبیوتیک ها چه هستند، و قرار است در بدن ما چکارهایی انجام بدهند؟
برای شناخت این نوشیدنی سلامتی بخش، اول باید بدانیم که محصول فراسودمند چیست؟ محصولات فراسودمند، غذاهایی هستند که به مواد غذایی معمولی ما، فایده های درمانی اضافه می کنند. و نوشابه پروبیوتیک، یعنی اینکه به نوشابه هایی که می خوریم باکتری های پروبیوتیک اضافه شده تا خاصیت درمانی پیدا کنند.

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: نوشابه پروبیوتیک توکا

حالا ببینیم این نوشیدنی فراسودند، یعنی نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه که برای اولین بار در ایران ساخته شده، چیست؟ و چه خاصیت هایی دارد؟
از توضیح درباره ی پروبیوتیک ها اگر بخواهیم شروع کنیم؟ ابتدا باید از معنی زیبای این کلمه بگوییم، که کلمه ایی یونانی و به معنی « برای زندگی » است. این موجودات زنده، دسته ای از باکتری های مفیدی هستند که در روده ی انسان زندگی می کنند. و همراه با موجودات زنده ی دیگر چه مفید، چه مضر و یا خنثی فلور روده ی انسان را می سازند. تعداد این باکتری های توی دستگاه گوارش ما، به ۱۰۰ تریلیون می رسد. و همان طور که حتما حدس می زنید، جمعیت باکتری های مفید روده همیشه باید بیشتر از باکتری های مضر باشد تا بدنمان سالم بماند. زیرا باکتری های مضر ترکیبات سمی و سرطان زا تولید می کنند.

استفاده از میکروب های زنده که مفید برای سلامتی انسان هستند، چیز جدیدی نیست و از هزاران سال قبل مردم از مواد تخمیری که میکروب های مفید دارند استفاده می کردند؛ چون فلور روده بستگی زیادی به غذایی که می خوریم دارد، به راحتی می توان روی آن تاثیر گذاشت و محتوای آن را تغییر داد و میزان میکروب مفید را زیاد کرد، تا با میکروب های مضر مبارزه کنند. باکتری های مفید و البته دوست داشتنی پروبیوتیک به روش های مختلفی باعث سلامتی ما می شوند. آن ها می توانند با تولید اسیدهای آلی و مواد ضد میکروبی جلوی رشد باکتری های بیماری زا را بگیرند. و بهتر از آن باعث رشد و زیاد شدن باکتری های مفید می شوند. این باکتری های حسابی فعال ترکیبات مورد نیاز بدن ما را مانند ویتامین ها و آنتی بیوتیک ها تولید می کنند. باعث می شوند دستگاه گوارش ما بهتر کار کند و ما بتوانیم مواد غذایی را راحت هضم کنیم و ویتامین ها و مواد مغذی را جذب می کنند.این موجودات ریز میکروسکپی اثرات مفید خیلی زیادی دیگری نیز بر روی بدن ما دارند.
نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه برای اولین بار در دنیا ساخته شد و سازندگان آن با کم کردن مضرات آن توانستند، یک نوشیدنی سالم و فراسودمند را به مردم هدیه دهند و آن را جایگزین نوشابه های پرضرر قدیمی کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی