نوشابه پروبیوتیک توکا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با هم بخوانیم نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه… علاقه مندی مردم به آب های گازدار مربوط به دو هزارسال قبل است. 

وقتی که دانشمندان به خواص آب های گازدار پی بردند. و بعدها اروپایی ها و آمریکایی ها بخاطر خواص درمانی آب های گازدار شروع کردند به خوردن آن ها… 

نوشابه در بک نگاه

بعد از آن بود که یک داروساز ترکیبات نوشابه را ساخت و اینگونه تاریخچه نوشابه شکل گرفت و انواع نوشابه ها در رنگ ها و طعم های مختلف وارد بازار شد. برای خواندن تاریخچه نوشابه این مقاله را بخوانید: نوشابه یک نوشیدنی دوست داشتنی… 

در آن زمان داروسازان این نوشیدنی ها را به عنوان شربت هایی مغذی با مزایای درمانی تولید می کردند. این نوشیدنی در ابتدا بسیار محبوب شد و مورد استقبال قرار گرفت. اما به مرور زمان مضرات آن خودش را نشان داد و مردم از آن فاصله گرفتند. 

هر چند که هنوز محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم بخصوص ایرانیان دارد. این شد که صنعت نوشابه سعی کرد به سوی محصولات سالم تر برود و نوشابه های جدیدی را در حوزه سلامت روانه بازار کرد. این روز ها صنعت نوشابه در ایران نیز از این گردونه رقابت عقب نمانده است و محصول جدیدی که حاوی مکمل های پروبیوتیک است با نام نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه تولید و وارد بازار متنوع نوشابه ها کرده است. 

البته با وجود خصوصیات این محصول تازه به بازار آمده وبنظر می رسد می توان دوباره با این نوشابه آشتی کرد.
این روزها بازار غذاهای فراسودمند داغ است. و همه معتقدند که استفاده از غذاهایی که خواص درمانی به آن ها افزوده شده و از بروز بیماری ها جلوگیری می کند، بهتر از مصرف دارو هایی است که خود عوارض فراوان دارند. در این میان غذاهایی که حاوی باکتری های مفید روده با نام پروبیوتیک ها هستند جزو غذاهای فراسودمند محبوب بین مردم محسوب می شوند. 

متخصصان ایرانی با توجه به ضررهای فراوان نوشابه و مصرف بالای آن در ایران تصمیم به تبدیل این نوشیدنی به یک محصول فراسودمند گرفتند تا آسیب های کمتری به مصرف کنندگان نوشابه وارد شود. 

نوشابه پروبیوتیک یک محصول از انواع نوشیدنی های فراسودمند است، یعنی به مقدار زیادی ضررهای نوشابه گرفته شده و در عوض با اضافه کردن باکتری های مفید پروبیوتیک به آن، دارای فواید درمانی و قدرت جلوگیری از بیماری ها شده است. 

با پروبیوتیک ها و فواید آنها، نوشابه پروبیوتیک و فواید نوشابه پروبیوتیک در سری قبلی مقالات آشنا شدید. نوشابه پروبیوتیک برای اولین بار در دنیا بدست متخصصان کرمانشاهی در استان کرمانشاه ساخته شده و نمونه مشابه خارجی و داخلی ندارد. 

نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه :

این روزها نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه و در سوپرمارکت های این استان پیدا می شود و اگر علاقمند به این محصول شده اید خوب است سری به کرمانشاه بزنید.
از طرفی تخریب زیر ساختها در استان کرمانشاه هنگام جنگ تحمیلی، دلیلی شده برای سرعت کم پیشرفت های اقتصادی این استان غیورمند. طوری که این استان با نرخ رشد بی کاری ۲۲ درصد، رتبه اول بی کاری در ایران را دارد. 

توصعه صنعت و تاسیس کارخانجات برای رفع مشکل بی کاری جوانان این استان بسیار ضروری است. و با تاسیس کارخانجاتی مانند خط تولید نوشابه پروبیوتیک در کرمانشاه می توان بسیاری از جوانان این استان را وارد عرصه کار و اشتغال کرد و قدمی در جهت برطرف کردن بی کاری استان نیز برداشته شود. می توانید لیست پخش کنندگان استانی نوشابه توکا را از این پست دنبال کنید: از کجا بخریم

پیشنهاد می کنم این مقالات را مطالعه نمایید:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی