نوشابه پروبیوتیک توکا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شرایط یک نمایندگی خوب

نمایندگی فروش خوب را می شناسید؟

گاهی شده وقتی برای خرید محصولی می رویم فروشگاه کمی گیج شویم. چند سوال در ذهنمان است که نمی دانیم از فروشنده بپرسیم یا نه و یا اگر بپرسیم اطلاعات صحیحی در مورد کالای مورد نظر ما دارد یا نه؟ گاهی حتی رویمان نمی شود و فکر می کنیم ممکن است مزاحم وقتش شویم، و اینکه او وظیفه ندارد به ما پاسخ بدهد. ولی زمانی هست که جواب این سوال ها مهم و تاثیر گذار می شود و مثلا روی سلامتی ما تاثیر دارد. در این قسمت ماجرا بعضی از فروشنده ها آنقدر توی هم رفته هستند که کلا آدم حرف توی گلویش می ماند و ترجیح می دهد از خیر آن بگذرد. یا اگر هم خوش اخلاق باشند و بپرسی ممکن است همان مشخصات روی محصول را هم حفظ نباشند و اطلاعات مفیدی به تو ندهند. بعضی ها اما نه توی چشم هایت نگاه می کنند و می گویند: چیزی می خواین؟ کمکی از من ساخته ست؟ و تو نفس راحتی می کشی و سوال هایت را می پرسی و با آگاهی انتخاب هایت را می کنی. در آخر هم با یک جیب پر از اطلاعات و محصولی که با ایده آل های خودت خریده ای به خانه برمی گردی؛ ببینیم نمایندگان فروش توکا باید چگونه باشند؟

متن کامل در ادامه مطلب...

مرجع: سایت نوشابه پروبیوتیک توکا

ادب
رفتار فروشنده با مشتری باید مانند طلا و همراه با کمال احترام باشد. بیشترین احترام را برای زمان مشتری قائل شود. و زمان فروشنده برای مشتری کافی و برنامه ریزی شده باشد.
ظاهر
یک فروشنده مناسب باید ظاهری آراسته و لباسی تمیز و مرتب بر تن داشته باشد.
وجدان
وجدان کاری به معنای انجام درست کار بدون فرصت دادن به دخالت حاشیه ها داشته باشد.
فن بیان
فروشنده باید فن بیان مناسبی داشته باشد. فن بیان مناسب، ادب و احترام در همان رفتارهای اولیه کاملا مشخص هستند.
گوش دادن
برترین فروشندگان کسانی هستند که از مشتریان خود سوال پرسیده و به پاسخ آنان گوش می دهند.
صبر
یک فروشنده باید به قابلیت صبر و حوصله در اندازه بی نهایت آن مجهز باشد. حوصله ارائه توضیحات و همکاری با مشتری در مورد انتخاب کالاها را داشته باشند.
شناخت محصول
یک فروشنده نوشابه توکا باید شناخت صحیح و درک همه جانبه از محصول داشته باشد و بداند که این محصول چگونه به حل مشکل مشتری کمک می کند.
ابتکار
فروشنده باید در خصوص فروش محصولات از نبوغ و روش های ابتکاری استفاده نماید.
ایستادگی
یکی از خصوصیات فروشندگان صبر و ایستادگی در مقابل ناملایمات است. زیرا فروشنده باید به شنیدن کلمه “نه” عادت نماید. و اعتماد بنفس بالایی داشته باشد و با یاد بگیرد تکنیک های فروش “جواب نه”کمتری دریافت کنند.
خوش بین
تمایل مشتری به خرید از فروشنده ی خوش بین وبشاش است.
سوال پرسیدن
از مشتری سوالاتی را در جهت کمک به مشتری و مرتبط با کالا و خدمت بپرسد.
صداقت
با مشتری صادق است ، حتی اگر به ضرر وی تمام شود.
همواره در حال یادگیری
به دنبال راهی برای تصحیح و ارتقا مهارت های خیش است.
مشتاق به دریافت بازخورد
مشتاق به دریافت بازخورد از طرف مشتری است.

حالا که ویژگی های یک نماینده فروش خوب توکا را شناختید ، نمایندگی مورد نظرتان را انتخاب و با اطلاعات کافی و لذت خرید خود را انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی