نوشابه پروبیوتیک توکا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی عمومی پروبیوتک ها بپردازیم و در آینده به صورت اختصاصی موارد استفاده ی این میکرو ارگانیسم ها را توضیح داده و خواص نوشابه پروبیوتیک در بهبود عملکرد و سلامت کلی بدن را برشماریم.

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم پروبیوتک ها دسته ای از باکتری های مفید هستند که به سیستم گوارشی بدن  کمک می کنند و توازنی بین باکتری ها در روده ی انسان بوجود می آورند که باعث بهبود عملکرد این دستگاه داخلی می شود منبع اصلی این باکتری های مفید لبنیات و میوه ها هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ویکی پدیا مراجعه نمایید.

مرجع:نوشابه پروبیوتیک توکا

با پیشرفت در علم مهندسی پزشکی و شاخه های مختلف علوم، گونه انسان با موجودات ریزی آشنا شد که برخلاف تصورش بسیار دوست داشتنی و مفید بودن با گذشت زمان ما توانستیم این موجودات زنده را در خدمت سلامت بشر قرار داده و از آنها در محصولات مختلف استفاده نماییم.

همان طور که می دانید ایران در زمینه پروبیوتیک رتبه اول منطقه را دارد و دانشمندان متخصص ایرانی توانستند نوشابه پروبیوتیک درکرمانشاه تولید نمایند. خواص نوشابه پروبیوتیک در مقایسه با نوشابه های گازدار بسیار زیاد و مضرات کمتری نسبت به آن ها دارد که در مقالات بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

بعضی از خواص این میکرو ارگانیسم ها علارتند از:

  • تسهیل هضم لاکتوز
  • تسکین علایم سندروم معده تسکین پذیز
  • پیشگیری و درمان اسهال عفونی
  • پیشگیری عوارض آنتی بیوتیک ها و عفونت های بیمارستانی

در مقالات بعدی موارد استفاده هر کدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی