نوشابه پروبیوتیک توکا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


داستان تولید نوشابه از آن دست داستان هایی ست که پر است از راز و رمز ها و روایات مختلف، این نوشیدنی که به جرات می توان گفت پر طرفدار ترین نوشیدنی دنیاست با این تفکر شکل گرفت که نوشابه گازدار طوری ساخته شود که ریشه در سلامت انسان داشت باشد.

دارو سازان و پزشکان دوست داشتند ماده ای را درست کنند که بر سلامت انسان بیفزاید و بیماری های آن را از بین ببرد همین شیوه فکر کردن را می توان در نسل های جدید انواع نوشابه گازدار مشاهده کنید مانند نوشابه های سلامت نوشابه های انرژی زا و… .

منبع: نوشابه پروبیوتیک توکا

در اوایل دهه ۱۸۸۰ بود که دارو سازان با افزودن برگ کولا به آب گازدار به چیزی رسیدند که ما آن را نوشابه اولیه می نامیم داروسازان این ماده را از سرخپوستان گرفتند که برای رفع خستگی استفاده می کردند. رقابت ها شروع شد و شرکت ها یکی پس از دیگری بوجود آمدند داستان های زیادی در این زمینه وجود دارد از تحریم تا جنگ و مبارزاتی که رد پای این نوشیدنی را می توان در تمام آن ها دید.

نوشابه گازدار با تمام فواید و مضرراتی که در آن هست را نمی توان از سفره های مردم جهان به سادگی بر چید. انواع نوشابه گازدار را می توان در سبد کالای خانواده های مختلف ایرانی مشاهده کرد. و اصولا بدون این نوشیدنی خوردن بعضی خوراکی ها را نمی توان به سادگی تصور کرد مثل خوردن انواع فست فود ها، انواع کباب ها و غذاهای رنگارنگ و چرب.

انواع نوشابه گازدار و برند های معروف این حوزه به قرار زیر هستند:

نوشابه توکا

توکا کولا:

  • این نوشابه پروبیوتیک از میکرو ارگانیسم های مفید درست شده است و از شیرین کننده استویا بجای قند در آن بکار رفته است و فواید ضد سرطانی و بهبود در عملکرد معده و روده و جذب مواد مغذی هر چه بیشتر را برای این نوشابه می توان برشمرد.

اسپرایت:

  • یک نوشیدنی بدون الکل متعلق به شرکت کوکا کولا می باشد که یک نوشیدنی ترش مزه و نیرو بخش می باشد.

کوکا کولا:

  • نوشابه گازدار پرطرفدار که در اکثر کشور های جهان وجود دارد و از معروفیت زیادی برخوردار است.

فانتا:

  • یکی دیگر از برند های شرکت شرکت کوکا کولا که با طعم میوه ای تولید می شود و نوشابه گازدار است.

 

پپسی:

  • یکی از معروف ترین برند های حوزه نوشابه گازدار که در بین جوان ها پرطرفدار است و در آسیا و خاور میانه بازار بزرگی را برای خود بدست آورده

سون آپ

  • یکی از برند های شرکت پپسی می باشد و بسیار پر طرفدار می باشد که نوشابه گازدار است که طعم لیموی آن بسیار مشهور است.

میراندا:

  • نوشابه ای گازدار محصول شرکت ارم نوش تبریز است که تا شش ماه در صورتی که در شرایط خوب فرار بگیرد قابل نگهداری است.

اشی مشی:

این برند متعلق به گروه تولیدی بازرگانی اشی مشی است که در زمینه مواد غذایی فعالیت گسترده ای دارد.

زمزم:

  • یکی از قدیمی ترین نوشاله های گازدار ایرانی که تمام ایرانیان به نوعی این نوشابه را می شناسند.

 

این برند ها تمام انواع نوشابه گازدار نیستند در آینده در مورد هر کدام از این برند ها بطور جداگانه مقاله ای تولید می کنیم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی